wtorek, 23 lipca 2013

Kilkogramy na wagę złota

Z początkiem nowego roku postanowiłam rozpocząć walkę ze swoimi zbędnymi kilogramami. Ze startowej wagi 65 kg udało mi się zgubić aż 6. Jednak nie to jest najważniejsze. Wszystkie obwody zmniejszyły mi się o kilka dobrych centymetrów. Rozmiar 40 zamieniłam na 36. Nie udało by mi się to wszystko jedynie trzymając się diety. Dużą rolę w procesie kształtowania się mojego nowego stylu życia miały ćwiczenia. Próbowałam wielu różnych wariantów: fitnes, zumba, siłownia, rower, ćwiczenia w domu przed telewizorem bądź w fitness klubie. Po wielu próbach i doświadczeniach dochodzę do wniosku, że najlepszy wpływ na moje ciało ma bieganie. Nogi wysmukliły się, nabrałam większej wytrzymałości.
 Po kilku tygodniach walki powróciłam do zwykłych zwyczajów żywieniowych jednak w dalszym ciągu utrzymując aktywność fizyczną na podobnym poziomie (no ostatnimi czasy coraz częściej zdarza się mi się odpuszczać). Niestety jednak myślę, że to nie to, że w dalszym ciągu powinnam pracować nad sobą. Lato w pełni, słońce smaży a ja nie mam najmniejszej ochoty narzucać sobie reżimów żywieniowych lecz jednocześnie chcę poprawić swój wygląd. I co teraz? Może jakiś kompromis, nie mam innego wyjścia. Przecież tak dobrze mi szło, wszystko miałam dopięte na ostatni guzik. 
Nie przedłużając od 01.08 powracam do zdrowego odżywiania i solidnej aktywności fizycznej. Do tego czasu opracuje sobie optymalną do siebie dietę. Z ćwiczeń fizycznych zdecydowanie stawiam na zumbe, bieganie zarówno na bieżni jak i w terenie, być może jakiś basen oraz areobik.

Dzięki poszukiwaniu swojego własnego zdrowego stylu życia odkryłam w sobie zamiłowanie do biegania. Ma ono bardzo dobry wpływ na mój organizm zarówno pod kątem fizycznym jak i psychicznym. Przez dłuższy czas biegałam w starych adidasach jednak nie skończyło się to dobrze dla moich stóp, na których nigdy w życiu nie było tylu pęcherzy. Dlatego też postanowiłam odrobinkę zainwestować. Dlaczego odrobinkę, a to dlatego że zakupiłam adidasy do biegania z Lidla. Skuszona pozytywnymi recenzjami zdecydowałam się je nabyć. Nie chciałam od razu wydawać kilkuset złotych, ponieważ muszę sprawdzić najpierw swoje zaangażowanie i wytrwałość w postanowieniu. Jak na razie buty sprawują się bardzo dobrze, są wygodne, solidnie wykonane, zobaczymy co będzie dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz