środa, 24 lipca 2013

Ostre starcie

Nigdy jakoś specjalnie nie zwracałam uwagi na peeling do twarzy. Nie myślałam, że może w szczególny sposób wpłynąć na poprawę stanu mojej cery. Takie przeświadczenie towarzyszyło mi aż do momentu otrzymanie w swoim pierwszym pudełku Glossybox a wraz z nim szafirowego peelingu przeciwzmarszczkowemu YOSKINE od Dax Cosmetics, przeznaczony do cery normalnej i mieszanej do stosowania raz  tygodniu. Zgodnie z tym co podaje producent w produkcie znajdziemy sproszkowany Szafir, Duo-Kwas hialuronowy oraz Sebumatrix.
 Tyle teoretycznych informacji, czas na subiektywne odczucia. Osobiście nie szczególnie wierzę w przeciwzmarszczkowe właściwości peelingu jednak wcale nie skreślam jego atutów. Faktycznie ma bardzo zmielone drobinki, które doskonale ścierają martwe komórki naskórka. Po jego zastosowaniu moja skóra jest oczyszczona, gładka oraz poprawiła się jej kondycja. Do jego dodatkowych atutów można zaliczyć zapach. Peeling przeznaczony dla osób, które lubią efekt mocnego ścierania. Zdecydowanie zakupie kolejne opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz