wtorek, 5 listopada 2013

Listopadowa WishLista

Jedną z metod uporządkowania świata wokół siebie jest stworzenie "wishlisty". Jest to lista zawierająca nasze większe bądź mniejsze pragnienia. Czaso- okres obowiązywania takiej listy może być różny, począwszy od dnia, tygodnia a skończywszy na okresach kilkuletnich. Na wishlistę można wstawiać zarówno rzeczy niematerialne np. rzucić palenie ale także bardziej namacalne przedmioty takie jak np. nowa sukienka. Mi najbardziej przypadły do gustu listy miesięczne, na których planuję umieszczać swoje zakupowe plany. Dzięki temu uporządkuję sobie w głowie te rzeczy, które są mi naprawdę potrzebne bądź które naprawdę mi się podobają. Mam nadzieję, że pomoże mi to uchronić się przed nieprzemyślanymi zakupami.


  1. Skórzane kozaki w kolorze karmelowym bądź jak kto woli w kolorze camel. Ciężko mi przypasować z kozakami, te szukałam długo jednak jak już je ujrzałam to zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. http://elilu.pl/obuwie/kozaki_oficerki_rude_camel_braz_skora_naturalna_z144.html
  2. Najzwyklejszy  kominek do palenia wosków. Klasyczny, prosty wygląd to coś  czego szukam.
  3. Sławne już woski yankee candle w świąteczno-jesienno-zimowych zapachach. Z wielką chęcią przetestuje. http://zapachdomu.pl/wyniki-wyszukiwania.php?z=S%B3odko%20-%20s%B3ony%20karmel&rodzaj=seria&k=2
  4. Filc artystyczny- mam w planach stworzenie filcowych ozdób choinkowych.
  5. Płyn złuszczający marki Cleanic. Po przetestowaniu zestawu miniaturek sądzę, że jest wart swojej ceny i przymierzam się w tym miesiącu do zakupu pełnej pojemności. http://www.douglas.pl/douglas/Piel%25C4%2599gnacja-Twarz-Oczyszczanie-Clinique-System-piel%C4%99gnacji-3-Kroki-Clarifying-Lotion-4_productbrand_3000041629.html

1 komentarz:

  1. Hej, niestety wymaganiem do udziału w wymiance jest aktywne prowadzenie bloga przez co najmniej 3 ostatnie miesiące :(

    OdpowiedzUsuń