poniedziałek, 4 listopada 2013

Odnaleźć siebie

Pogubiłam się. Pogubiłam się w rzeczywistości. Długo zastanawiałam się jak się odnaleźć. Doszłam do wniosku, że muszę jasno określić swoje cele i postanowienia. Nie mam tu na myśli planu podbijania świata, ale metodę małych kroków, wytyczania kolejnych stopni do osiągnięcia. A w czym tkwi  tak naprawdę problem, a w tym, że chciałabym aby moje życie ruszyło do przodu ale brak mi koncepcji w jaki sposób mam je poruszyć. Dlatego też zaczynam od naprawy, poprawy i doskonalenia drobnych rzeczy. Pierwszą z nich będzie powrót na bloga i systematyczne umieszczanie nowych postów. Dodatkowo po raz tysięczny z kolei ruszyłam swój angielski, jednak tym razem troszeczkę inną metodą i wydaje mi się, że ciekawszą. O tym może jednak w innym poście. I to by było na tyle, uciekam walczyć z rzeczywistością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz