poniedziałek, 15 grudnia 2014

Książka za grosze?

Nieprawdą jest to, że czytanie książek jest drogie i nie mówię to wcale o opcji korzystania z bibliotek. Tylko z regularnego ich kupowania. Większość moich zbiorów nie kosztowała więcej niż 20 zł a gro książek zdobyłam za tzw. dyszkę. Tak było i tym razem. Od dłuższego czasu czaiłam się na książkę Gillian Flynn "Zaginiona dziewczyna", o której huczy w internecie od dawna. Jednak moje wyrzuty sumienia nie pozwalały na wydanie 40 zł na kolejną książkę w sytuacji,  której w kolejce czeka stos innych nieprzeczytanych. Któregoś dnia natomiast tak z ciekawości wpisałam jej tytuł w wyszukiwarkę internetową i co się okazało, że mogę ją zdobyć za jedyne 10 zł plus przesyłka, składając zamówienie w księgarni internetowej Świata Książki a biorąc pod uwagę, że w moim mieście występuje stacjonarnie taka księgarnia, mogłam odebrać zamówiony egzemplarz bez doliczania przesyłki. I tym o to sposobem wypatrzona książka wpadła w moje łapki za jedyne 10 zł.
Jednym z moich postanowień noworocznych, które staram się realizować już od listopada jest nie przeginanie z kupowaniem kolejnych książek- ewentualnie jedna w miesiącu, przynajmniej dopóki nie wyczytam wszystkiego co mam. Jednak jak mogłam się oprzeć okazji, która wprost krzyczała do mnie ze sklepowej półki. Gruba, przepastna biografia Arnolda Schwarzeneggera Pamięć Absolutna, dołączona do czasopisma Pani Domu za jedyne kilkanaście złotych. No jak to nie brać i nie czytać. A czy wy macie jakieś swoje sprawdzone triki na zdobywanie książek po okazyjnych cenach?
książki za grosze
Pamięć absolutna, Zaginiona dziewczyna

1 komentarz:

  1. W czasach studenckich mialam swoje miejsce, w ktorym kupowałam książki dosłownie za grosze. To bylo w Lublinie. Dzisiaj mieszkam juz w innym miejscu i jeszcze tu nie udalo mi sie znaleźć takiej cudownej księgarni. Największy klopot to jednak gdzie potem trzymać te wszystkie książki. Zapraszam do mnie, pare wpisów temu zrobilam recenzje kilku ciekawych pozycji ksiazkowych:)

    OdpowiedzUsuń