środa, 10 grudnia 2014

Postcrossing- moje pierwsze kartki

Wspominałam kiedyś o portalu Postcrossing, dzięki któremu ludzie z całego świata wysyłają do siebie tradycyjne kartki pocztowe. Jest to doskonały sposób na naukę języka angielskiego, ale także dobra okazja do poznania nowych ludzi. 


Po zarejestrowaniu się na portalu system losowo wybiera nam adresy osób do których możemy wysłać kartkę. Każda z nich posiada swój unikatowy numer, który adresat rejestruje na portalu po otrzymaniu kartki. Dzięki temu wiadomo, że dotarła ona pod właściwy adres. Wypełniając profil na stronie Postcrossing możemy określić jakie kartki chcielibyśmy otrzymywać np. regionalne lub z motywami zwierząt, widoków itp. Jeśli zdecydujemy się wysłać kartkę powinniśmy napisać na niej kilka słów o sobie w języku odbiorcy bądź w języku angielskim- wcześniej możemy zapoznać się z profilem adresata i poznać jego osobę, czym się interesuje itd. 
Jeśli już wysłaliśmy swoją pierwszą kartkę, cierpliwie czekamy na jej rejestrację, dopiero wtedy możemy oczekiwać listonosza wypatrując nadchodzących kartek z całego świata. 
Ja na swoją pierwszą kartkę nie czekałam długo, dostałam ją po ok. 2 tygodniach oj rejestracji na postcrossing. Kartka dotarła z Niemiec, natomiast kilka dni później dołączyła do niej kartka z Finlandii. Już nie mogę doczekać się kolejnych przesyłek.
A poniżej kartki jakie otrzymałam z Chin, USA oraz Holandii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz