poniedziałek, 22 grudnia 2014

Sposobu na tanią książkę ciag dalszy

Z serii książka za grosze dzisiaj kolejna perełka w mojej kolekcji- to historia Coco Channel sypiając z wrogiem autorstwa Hal Vaughan. Po raz pierwszy o tej książce usłyszałam z tego co pamiętam od znanej youtuberki albo SZUSZ bądź Radzki. Szczerze mówić nie ma to większego znaczenia ponieważ dziewczyny dosyć często pokazują książki, po które chętnie sięgam. W związku z czym pozycja pozycja ta trafiła na moją niekończącą się listę tytułów książkowych do kupienia w najbliższej przyszłości. Lista ta istnieje sobie gdzieś tam w tle mojego życia i w sytuacji, w której wypatrzę którąś z nich w atrakcyjnej cenie wtedy ją kupuję. I tak się stało również w tym przypadku. Tym razem Coco wpadła mi w moje łapki dzięki dwutygodnikowi Party za niespełna 9 zł. Biorąc pod uwagę, że stacjonarnie na przykład w empiku bądź innych księgarniach można ją kupić za ok. 30-40 zł, to sądzę że trafiła mi się kolejna super okazja. mitem jest to, że książki dołączane do czasopism kobiecych są pozycjami, na które nie warto zwracać uwagę. Jak widać na tym przykładzie można zdobyć ciekawe egzemplarze.

3 komentarze:

  1. chętnie przeczytam! :)

    www.madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak późno przeczytałam o tej promocji. Nigdy nawet nie spoglądam na prasę typu "Party"., więc okazja przeleciała mi pod nosem. Cena faktycznie, okazyjna, a książka po opisie wydaje się być interesująca i napisana przyjemnym dla czytania stylem.
    No cóż, będę musiała większą uwagę zwracać na takie czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam istny radar na książki w dobrej cenie, tak jakoś same przez przypadek trafiają do moich rąk. Jak następnym razem będzie coś wartościowego to na pewno dam znać. Pozdrawiam

      Usuń