niedziela, 1 lutego 2015

Haul styczeń 2015

Jak ten czas szybko leci, już styczeń za nami. To oznacza, że pora na podsumowania i plany na nowy miesiąc. Ja jednak zacznę od tego co wszyscy z nas najbardziej lubią, czyli od zakupów książkowych.

Tak się sympatycznie składa, że w styczniu nabyłam sześć książek, a suma jaką na nie wydałam nie przekroczyła 20 zł. Takie miesiące to ja lubię. Ale po kolei. Pierwsza książka, która zamieszkała w moim domu to Człowiek z Sankt Petersburga jednego z moich najbardziej ulubionych autorów czyli Ken'a Follett'a. Kupiłam ją, dzięki wspomnianej już grupie na facebook'u. Kosztowała mnie całe 10 zł. Dwie kolejne książki wypatrzyłam w Tesco (do tej pory można je jeszcze nabyć), każda z nich po 4,99 zł. A są to Cmęntarz Zwieżąt Stephan'a King'a oraz Kwiat Śniegu i Sekretny Wachlarz Lisy See. Jeszcze nigdy nie czytałam żadnego dzieła tej autorki. Zdecydowałam się na nią nie tylko ze względu na atrakcyjną cenę, ale także ze względu na pozytywne opinie w internecie.

Na koniec trzy książki, które dostałam w prezencie. Złodziejka Książek autorstwa Markus'a Zusak'a- jak ja chciałam ją mieć m.in. dla pięknej okładki, ale szkoda mi było pieniążków. Dlatego tym bardziej się cieszę z jej posiadania. Kolejna to Krawędź Wieczności znowu Ken'a Follett'a. Jest to trzecia część trylogii Stulecie. Będę musiała sobie dokupić dwie pozostałe. I na koniec darów losu książka, która nic mi nie mówi, a jest to Widzę Cię Irene Cao- pierwsza część bestsellerowej włoskiej trylogii erotycznej. No powiem Wam szczerze, że patrzę na nią z lekkim przymrużeniem oka. No ale zobaczymy.

A może Wy czytaliście, którąś z tych książek? Podzielcie się swoimi wrażeniami oraz swoimi zdobyczami książkowymi. Pozdrawiam Danusia.

8 komentarzy:

  1. Z twojego stosiku czytałam Złodziejkę książek. Jakbyś chciała, to jej recenzję możesz przeczytać u mnie na blogu.
    A do tego od dawna chcę przeczytać Cmętarz zwieżąt ale jakoś nie wychodzi...
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się skuszę na recenzje Złodziejki Książek, że tak powiem juz wpadam do Ciebie

      Usuń
  2. "Złodziejkę książek" uwielbiam! Jedna z ulubionych na mojej półce. Poza nią czytałam jeszcze "Cmętarz zwieżąt" ale zupełnie się z tego nie cieszę.
    Zapraszam do siebie ;) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam Cmętarz zwieżąt. Mówisz ze nie za bardzo ta książka?

      Usuń
  3. Złodziejkę tez mam, choć jeszcze niedokończoną:) miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie promocje to ja też lubię ^^

    OdpowiedzUsuń