piątek, 6 lutego 2015

Stosik książkowy #2 i nie tylko, tania książka powraca

W związku z tym, iż udało mi się zrealizować pierwszy plan czytelniczy tego roku, to postanowiłam stworzyć kolejny. Tym razem na tapecie również 4 książki. Jako pierwsza w kolejce idzie (a tak naprawdę już się prawie kończy) Trafny Wybór J.K. Rowling. Harrego Potera nigdy nie czytałam, więc nie wiedziałam czy Pani Rowling pisze dobrze czy też nie, zaryzykowałam i nie żałuję. Dawno żadna książka nie wywołała u mnie tak skrajnych emocji, ale o tym niebawem. Druga z książek tego planu to moje całkiem nowe odkrycie w gatunku powieści kryminalnych. Wiem, wiem, że ten autor jest już tak długo znany jak świat, ale ja dopiero stosunkowo niedawno go poznałam. A mowa tu o Simonie Becketcie. W tym miesiącu będę czytać Zapisane w Kościach. Już nie mogę się tego doczekać. Plany literackie nie byłyby kompletne, gdybym nie ujęła w nich jakiegoś tytułu opartego na faktach autentycznych- Dziwny Przypadek Rockefellera Marek Seal Wydawnictwa Znak. Tym razem jest to biografia, jednak nie mogę ją tak do końca nazwać, jest to historia życia fałszywego Rockefellera, który przez wiele lat bezkarnie oszukiwał wszystkich wokół. Na deserek książka na którą skusiłam się po pozytywnej recenzji na jednym z obserwowanych przeze mnie blogów, a jest to Miniaturzystka Jessie Burton. Kupiłam ją w cenie regularnej po oszałamiającej wysokości 48 zł. No tak czasami zdarza mi się zaszaleć, zwłaszcza kiedy dana książka znajduje się na mojej liście życzeń.

I tak oto prezentuje się drugi stosik książkowy w tym roku. Teraz chciałabym nawiązać do kilku newsów wyprzedażowych. Na wiele ciekawych książek w atrakcyjnych cenach możecie teraz natrafić praktycznie we wszystkich dużych marketach takich jak Tesco, Real, Auchan. Od wczoraj natomiast w ofercie Biedronki za 10 zł znajdziecie dzieła takich autorów jak Zygmunt Miłoszewski, Robert Ludlum czy Lee Child. Ja się na coś skusiłam, jednak teraz Wam tego nie zdradzę. Wczoraj natomiast ganiałam po całym mieście, ponieważ od tego tygodnia do Pani Domu za 12,99 zł dołączone są kryminały m.in. Dennis'a Lehane'a, o którym słyszałam wiele dobrego od Anity z kanału Book Reviews by Anita. Niestety w żadnym, ale to dosłownie w żadnym miejscu nie było ani jednej książki tego autora. Buuu. A ja tak chciałam dorwać choć jedną, długo nie będę mogła tego przeżyć. No nic idę pocierpieć w towarzystwie jakiejś innej lektury.
Pozdrawiam Danusia

10 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nic nie czytałam ;) Ale Miniaturzystkę i Becketta mam na liście, z kolei Trafny Wybór odradziła mi znajoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że trafny wybór nie ma najlepszych opinii, ale według mnie warto ją przeczytać

      Usuń
  2. "Miniaturzystkę" mam, ale jeszcze nie czytałam. Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Miniaturzystkę. Bardzo szybko ją przeczytałam i najważniejsze poczułam więź z główną bohaterką.

      Usuń
  3. "Miniaturzystka" już do mnie jedzie, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę ci "Miniaturzystki"! Właśnie mi przypomniałaś żeby zamówić ją jeszcze przed feriami. Czekam na opinię książek!
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem książki "Zapisane w kościach".
    A poza tym na mnie też czeka "Miniaturzystka" Mam nadzieję, że się nie zawiodę:)
    Pozdrawiam
    http://mojportret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety gdy byłam w Biedronce pozostały już same nieciekawe pozycje...
    Ciekawy stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki raczej nie w moim typie ale ciekawie piszesz :D Zapraszam do mnie http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń