środa, 4 marca 2015

Haul luty 2015- Book haul

No i luty minął nawet nie wiem jak i kiedy. W drugiej połowie miesiąca zostałam zawalona obowiązkami zawodowymi tak, że ledwo widać czubek mojej głowy. Ja jednak się nie poddaje i dalej czytam, piszę i oczywiście kupuję. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z tym co tygryski lubią najbardziej czyli z postem zakupowym. W ubiegłym miesiącu osobiście zakupiłam cztery książki, trzy natomiast dostałam dzięki uprzejmości wydawnictwa SQN oraz portalowi ekulturalni.pl. Nie przedłużając więcej, przechodzę do tego co udało mi się zdobyć.
Dwie pozycje to dzieła Zygmunta Miłoszewskiego "Domofon" i "Gniew". Jestem już po lekturze pierwszej z nich i mogę z całą stanowczością napisać, że się zauroczyłam, o ile można zauroczyć się w horrorze. Po przeczytaniu "Domofonu" nie zastanawiałam się długo nad zakupem kolejnej książki Pana Miłoszewskiego. A już na dniach będzie można zdobyć najnowszy bestseller tego autora, czyli "Ziarno Prawdy" w bardzo atrakcyjnej cenie.
Kolejna książka w lutowym haul'u to Lisa See "Miłość Peonii". Jest to druga lektura tej autorki, którą zakupiłam w ostatnim czasie, jednak wstyd się przyznać, że jeszcze żadnej nie przeczytałam. Kupiłam ją, ponieważ skusiła mnie powalająca cena 4,99 zł
Ostatnia zakupiona przeze mnie książka to "Nocne Życie" Denis Lehane. No tyle dobrego słyszałam o tym autorze, że nie mogłam powstrzymać. Na moje szczęści dołączona była do czasopisma Pani Domu za 14,99 zł, tak więc mój budżet tak mocno nie ucierpiał.
Ostatnie pozycje, które chcę wam przedstawić to dary losu. Dwie od wydawnictwa SQN czyli "Endgame" James Frey oraz Elton John "Miłość jest lekarstwem. O życiu, pomaganiu i stracie". Na pierwszą z nich czaiłam się bardzo długo, ponieważ urzekła mnie okładka oraz obietnica książki, jakiej świat nie widział. Eltona wybrałam z mojej wrodzonej miłości do biografii.
W lutym otrzymałam również do recenzji "Babie lato" Danuty Pytlak od portalu ekulturalni.pl. Dawno nie czytałam książki polskiego autora, dlatego też będzie to miła odmiana.
A czy Wy czytaliście już jakąś z tych książek? Polecacie coś szczególnie. Pozdrawiam Danusia.

4 komentarze:

  1. Kojarze jedynie Endgame i polecam :D
    Zapraszam do siebie.
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Endgame jak dla mnie średnie :) Lisa See - jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Eltona Johna i Danutę Pytlak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja nabyłam ostatnio Lisę See. Czas wreszcie położyć kres własnej ignorancji w dziedzinie literatury azjatyckiej.
    Pozdrawiam
    http://magdalenawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń