środa, 11 marca 2015

Stosik ksiażkowy #3- plany czytelnicze na najbliższe dni.

I nadszedł ten moment, w którym mogę się pochwalić, że udało mi się w pełni zrealizować poprzedni plan czytelniczy, dlatego też zabieram się za następny. A tym razem jest to plan bardzo ambitny. Na pierwszy ogień idzie, a właściwie już poszła książka Elton John "Miłość jest lekarstwem". Książkę dostałam dzięki uprzejmości wydawnictwa SQN. Nie jest to biografia artysty, ale temat książki jest równie przejmujący. 

Od Eltona Johna przechodzimy do całkowicie odmiennego gatunku i tematu czyli jednego z moich prezentów urodzinowych czyli "Widzę Cię" Irene Cao. Erotyk mający pretendować do zajęcia miejsca "50 Twarzy Grey'a". No nie tak to nie jest. Możecie spodziewać się bardzo ciekawej recenzji.

"Złodziejka książek" Markus Zusak to kolejna pozycja tego stosiku. Urzekła mnie okładka tej książki. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła zatopić swoje oczy w jej kartki.

A na koniec dwie wisienki na czytelniczym torcie. Moje nowe odkrycie czyli Zygmunt Miłoszewski i jego "Domofon" oraz książka na którą bardzo długo się czaiłam, ponieważ nie jest to styl jaki zazwyczaj preferuję. Nie będę ukrywać, że jak typowa sroka w pierwszym kontakcie uwagę moją przyciągnęła złota okładka. Jednak zapowiedź, że jest to taka książka której świat jeszcze nie widział, też zrobiła swoje. A mowa tu O "Endgame" Frey & Johnson- Shelton. Jak tylko wydawnictwo SQN dało mi możliwość wyboru książki to nie wahałam się długo.

Pozdrawiam Danusia

4 komentarze:

  1. Poznaję dwie książki: Edgame jest świetne, Zlodziejki jeszcze nie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, pojawił się Miłoszewski :) Ja mam wielką chęć na 'Złodziejkę książek', ale jeszcze nie upolowałam w przystępnej cenie, a lubię mieć książki, które czytam na własność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej polecam Złodziejkę Książek. Kocham i uwielbiam!
    Endgame także świetne. Takie trochę sci-fi, dużo akcji i na pewno się nie będziesz nudzić :D

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo daj recenzje Cao, jestem bardzo ciekawa :)
    Co do złodziejki to książka jest fenomenalna! Nie zauważysz nawet kiedy skończysz czytać, tak szybko będziesz przekładać kartki :)

    OdpowiedzUsuń