piątek, 17 kwietnia 2015

!!!!!! KONKURS !!!!!

Tak, właśnie tak. Wreszcie nadszedł ten moment, że mogę ogłosić rozpoczęcie pierwszego konkursu na blogu. Mam nadzieję, że zdążyliście już zauważyć moją miłość do książek. Kocham książki i kocham się nimi dzielić. Niestety nie nawiązałam jeszcze żadnej stałej współpracy z żadnym wydawnictwem, dzięki któremu mogłabym pozyskać trochę pozycji dla Was, dlatego też w całości sponsorem tego konkursu jestem ja. Do wygrania jest zestaw książek, które wyszperałam na półkach mojej biblioteczki bądź na regałach księgarni. Mam świadomość tego że nie są to jakieś wielkie fajerwerki, ale nawet nie wiecie ile przyjemności sprawia mi dzielenie się pasją czytania.

Zasady konkursu
  1. Konkurs trwa od 17.04.2015 do 30.04.2015 do godz 23.59
  2. 01.05.2015 wylosuję jednego zwycięzcę, z którym skontaktuję się drogą meilową
  3. Aby wziąć udział w konkursie należy:
    • polubić stronę bloga na facebook'u o ---->TUTAJ<----
    • udostępnić na swoim profilu na facebook'u bądź blogu post konkursowy
    • zostawić w komentarzu pod tym postem adres swojego meila oraz napisać jaka jest wasza najbardziej ukochana książka
    • do wygrania jest zestaw trzech książek widoczny na zdjęciu poniżej
    • dodatkowo jeśli liczba wyświetleń na blogu wzrośnie do 5 tys. dołożę kolejną książkę do konkursowego stosiku.  

 Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia.

34 komentarze:

  1. Życie Pi, od jakiegoś czasu myślę, jak tu zdobyć i proszę:) Zgłaszam się! t.awanturnica@gmail.com
    Najukochańsza książka? Chyba Przeminęło z wiatrem :) zdaje się, że żadną książką nie byłam tak oczarowana i zafascynowana, odkryłam siebie w głównej bohaterce, pokochałam wszystkie postaci, niesamowita. Warto, warto ;)
    Polubiłam i udostępniłam:
    https://www.facebook.com/krolowamoli/posts/424805221027349

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jako Agata Nalborska, udostępniłam baner na swoim blogu http://stara-pudernica.blogspot.com/
    agatajedynamla@gmail.com
    Moja ulubiona książka, to ''To'' Stephen'a King'a. Nie będę się rozpisywać, bo niedawno dodałam jej recenzję. :)
    stara-pudernica.blogspot.com/2015/04/to-stephen-king.html

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jako Paula Rzemińska
    Banner na blogu http://chcecosznaczyc.blogspot.com/ i na stronie na facebooku https://www.facebook.com/chcecosznaczycwswiecieksiazek?ref=bookmarks
    paulinarzeminska@onet.pl
    Moja ukochana książka? Jest takich wiele, ale jeżeli muszę wybrać to wybieram..."Miasto cieni" - druga część "Osobliwego domu pani Peregrine" Recenzja ukazała się na moim blogu, więc nie będę się rozwodzić http://chcecosznaczyc.blogspot.com/2014/12/miasto-cieni.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stronę na FB lubię :) Jako Miłośniczka Książek (albo imiennie, nie pamiętam :P )
    Baner konkursowy zamieściłam tu: http://magicznyswiatksiazki.pl/konkursy/
    e-mail: milosniczkaksiazek@onet.pl
    Moją ukochaną książką jest "Cień wiatru" Carlosa Ruiza Zafona
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fb lubię jako: Katarzyna Paprocka
    Banner tu: http://czytanie-moja-milosc.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: pani-ka@tlen.pl
    Moja najukochańsza książka to "Kochając syna" Lisy Genovy

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. FB lubię i udostępniłam na swoim profilu. E-mail: ewaadam4@wp.pl
    Moją książką którą otrzymałam będąc dzieckiem i którą czytałam swoim dzieciom i pewnie czytać będę wnukom
    jest Pan Kleks Brzechwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Twój fanpage polubiłam jako strona "Książkopatia". Na niej udostępniłam także link do tego konkursowego posta. :)
    Mój mail: ksiazkopatia@gmail.com , albo agata821@gmail.com :)
    Co do mojej najbardziej ukochanej książki... Hmmm... Mimo, iż posiadam ich wiele, to na miano tej najlepszej zdecydowanie zasługuje "Cień wiatru" Carlosa Ruiza Zafóna. Jest to powieść, która całkowicie mnie oczarowała i sprawiła, że jeszcze bardziej pokochałam czytanie. Dzięki niej podjęłam decyzję o założeniu mojego bloga recenzenckiego - tak bardzo pokochałam książki, że zechciałam dzielić się tą miłością do nich z innymi. Polecam ją Tobie serdecznie, jeżeli jeszcze jej nie czytałaś! :) I życzę powodzenia w wyłonieniu zwycięskiego komentarza!
    Pozdrawiam,
    Książkopatia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, udostępnione. paulinkapalasz@gmail.com
    Moja ulubiona książka - Marek Hłasko "Ósmy dzień tygodnia"
    Fb-Paulina Palasz

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 3 ulubione serie książek ale z tych 3 jest ta którą uwielbiam <3 to Antilia -(autor-Ewa Seno)
    mój e-mail:nikola.napiorska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ,udostępnilam
    jolantamurawska8@wp.pl
    Moją ulubiona ksiazka to Wichrowe Wzgorza -Emily Bronte i rownorzednie Stulecie Winnych -Ałbena Grabowska
    Fb-Jolanta Murawska

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie jako: Kasia Krawczyk
    Obserwuje jako: J.M.K. Janas
    Moja ulubiona książka: "Pyszne ciało" Agnieszki Masłowieckiej
    e-mail: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistyfikacja Coben
    nowicka.wioleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jako: Moje Pasje
    Banerek na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    Moja ulubiona książka to: "Spóźnienie kochankowie" W. Whartona
    E-mail: kastorm4@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jako: Sebastian Czapliński
    Udostępniłem na facebooku jako Sebastian Czapliński
    Moja ulubiona książka to: ''Harry Potter i Kamień Filozoficzny'' - J.K. Rowling
    E-mail: seba-cz99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię jako: DagMich Jan
    Udostępniłem na facebooku jako DagMich Jan
    Moja ulubiona książka to: Dzieci z Bullerbyn - Lindgren Astrid
    E-mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jako: Magdalena Niska
    Udostępniłam na facebooku jako Magdalena Niska
    Moja ulubiona książka to: "Posiadłość" - Maggie Moon ! Niesamowita książka! Podobało mi się,że czytając książkę ciągle towarzyszył mi dreszczyk emocji i prawie do końca książki tajemnica nie została rozwinięta to zmuszało mnie do myślenia co i jak będzie dalej. Zakończenie bardzo mi się spodobało. Nie mogłam się od niej oderwać! :D
    E-mail: magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jako: Gosia Surowiec
    Udostępniłam na facebooku jako Gosia Surowiec
    Mam dużo ukochanych książek, ale najbardziej ukochana to trylogia "Igrzyska Śmierci". Autorka w niesamowity sposób opisała emocje Katniss i jej perypetie; byłam zdziwiona, że książka potrafi tak rozbawić, a czasem nawet doprowadzić do płaczu. Nadal jestem pod ogromnym wrażeniem tego dzieła i co ze mną zrobiło ;)
    E-mail: gosia.surowiec@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! :)
    Lubię na FB jako: Ejciuś, Magdalenka
    Baner na blogu: http://ejcius.blogspot.com/
    Moja ukochana książka? "Jeździec miedziany" Paulliny Simons. Jest to pierwsza część trylogii, która stała się 'moją' książką. Nie zdarza mi się czytać książki więcej niż raz, a tą czytałam już kilka razy :) To jedyna powieść, która wywołuje we mnie tak wiele emocji. Śmiałam się przy niej, płakałam, martwiłam, bałam się. Szczerze polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam o e-mailu :) oto on: magdalena0392@gmail.com

      Usuń
  19. Zgłaszam się.
    Lubię jako Zjadam Skarpety.
    Baner na blogu odurzonaksiazkami.blogspot.com
    Kurczę, ciężkie pytanie. Ale odpowiem, że Straż Nocna, napisana przez Terry'ego Pratchetta. To, co tworzył ten gościu, jest nieziemskie i właściwie to mogłabym po kolei wymieniać jego ksiażki, bo każda z nich zasługuje, by tu być. Ale coś trzeba było wybrać. :)
    Mail: elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    FB lubię jako Magda Kowalczyk
    baner http://zaczytanamadlen.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    mail: magda.hemperek@wp.pl
    Moja ukochana książka to "Ojciec Chrzestny", jak juz zaczynam ją czytać po raz setny to jednocześnie nie mogę przerwać, a z drugiej strony nie chcę żeby tak szybko się skonczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja najukochańszą książką jest "Król Złodziei" Cornelii Funke ♥
    Polubione jako Kasia Kat Leszczyńska
    mail: kat.fangirl12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    FB lubię jako Książkowy Świat
    Baner: http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: michalina.kulinska@o2.pl
    Moją ulubioną książką jest "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    FB lubię jako Aleksandra Oleksak
    Baner: http://zaksiazkowane.blogspot.com/
    E-mail: ola.oleksak@gmail.com

    Moją najukochańszą książką jest... nie potrafię wybrać jednej ;(
    Ale postaram się wybrać i wygrywa "Mała Księżniczka" F.H. Burnett. Dlaczego? Była to pierwsza książka, która naprawdę mnie wzruszyła i bardzo, bardzo dziękuję mojej polonistce z podstawówki (której nienawidziłam) za to, że dała nam ją jako lekturę. Myślę, że jest to książka, którą powinien przeczytać każdy

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię jako Magda Kusio Udostępnienie na FB https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/895463973849791 e-mail magdalenakusio@gmail.com Moja ulubiona książka to " Alchemik " Paula Coelho

    OdpowiedzUsuń
  25. FB--Jolanta Murawska
    e -mail jolantamurawska8@wp.pl

    Kocham Wichrowe Wzgórza -Emily Bronte ,ale pokochalam Stulecie Winnych -Ałbena Grabowska --czytam ,placze czytam <3 kocham ksiazki ,mam wiele ulubionych ,aż trudno mi wybierać ,musze przeprosić te ,ktorych nie wymienilam --pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię jako: Agnieszka Merklinger
    e-mail: lalka2@op.pl
    Ulubiona książka-sporo ich, ale jakbym miała wybierać to może "Fabrykantka aniołków" (Camilla Lackberg )

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Klaudia Skiedrzyńska
    e-mail: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Baner na fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    Mam kilka ulubionych książek, ale w ostatnim czasie na Tę półkę weszła nowa pozycja "Bańki mydlane" Edyty Świętek. Piękna książka! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polubione na FB: Agnieszka B...ska
    Post udostępniony jako: Agnieszka B...ska
    Mail: scarabae@tlen.pl
    Moją ulubioną książką od lat jest Król Szczurów. Tak jak nie lubię kilka razy czytać tego samego, tak do tej książki mogę wracać co jakiś czas i za każdym razem jest to uczta dla mych zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię jako Dorota Wysocka
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/843265772376665?pnref=story
    ulubiona książka: rzeka tajemnic
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się
    Fb lubię jako Sylwia K.
    Blog obserwuję: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl

    Moją ulubioną książką jest "Gwiazd naszych wina", wzruszyła mnie do łez i od przeczytania ostatniej linijki nie mogę o niej zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z miłą chęcią się zgłaszam
    Lubię jako Zofia Koz.
    Uwielbiam całą sagę "Szeptem"
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Informację o konkursie udostępniłam na fb.
    Mam kilka ulubionych książek i gdy mam dokonać wybory tylko jednej dużo zależy od mojego nastroju ;) Dziś moją ukochaną jest "Mała księżniczka" za dobroć i wielką fantazję, której bardzo jej zazdroszczę i której chciałabym się nauczyć od Sary. Za wiarę, że jest sprawiedliwość na świecie i choć czasem jest nam bardzo źle, los się potrafi obrócić i wyprowadzić "na prostą".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnoscia zglaszam sie :-)
    Lubie na fb i udostepniam jako Wlodek Piasecki .
    Bardzo lubie trylogie HENRYKA SIENKIEWICZA :-)
    piaseckiwodek@gmail.com .

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń