wtorek, 7 kwietnia 2015

Stosik książkowy #4- TBR April

Ostatnio więcej u mnie czasu na czytanie niż na pisania. Nie ukrywam, że święta pomogły mi nieco nadrobić te zaległości. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym stosikiem książkowym na najbliższe tygodnie. Wszystkie poprzednie pozycje zaliczyłam, choć jeszcze nie zdążyłam skrobnąć recenzji, ale wszystko oczywiście nadrobię. Za oknem iście zimowa aura, która na pewno będzie sprzyjać leniwym, czytelniczym popołudniom. Zamierzam to wykorzystać i przeczytać kilka pozycji. Zacznę od Joanny Bator  "Piaskowej Góry" oraz "Chmurlandii". Pierwszą z nich już czytam z całkiem niezłym skutkiem.

Tak stałam sobie przed swoją biblioteczką i zastanawiałam się co by tu jeszcze chapnąć.  Zdecydowałam się na trzy pozycje.  Pierwsza to Dan Brown "Anioły i Demony" po "Kodzie Leonarda da Vinci" mam zdecydowany niedosyt. Na deser zostawiam sobie dwie książki oparte na rzeczywistych historiach. Mowa tu o książce "Sześć pięter luksusu" autorstwa Cezarego Łazarewicza, która opowiada o dziejach największego niegdyś domu towarowego w Europie Środkowej, który działał na Brackiej 25 w Warszawie. "Max Factor Człowiek, który dał kobiecie nową twarz" Fred E. Basten to biografia założyciela jednego z największych obecnie koncernów kosmetycznych. Przecież wiosna u mnie nie mogła by się obejść bez żadnej wciągającej biografii.

I tak oto prezentuje się mój kolejny stosik na najbliższe wiosenne dni. A Wy co zamierzacie przeczytać?
Pozdrawiam Danusia

6 komentarzy:

  1. Czytałam książkę o Maxie Factorze, bardzo przyjemna i ma piękne fotografie wewnątrz. Ciekawa za to jestem Joanny Bator, bo wszyscy jej książki polecają. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to wydanie "Aniołów i demonów", choć sama posiadam inne. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Browna i gorąco polecam :) reszty niestety nie znam, ale Joannę Bator oczywiście kojarzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej interesuje mnie Max Factor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki pani Bator mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń