piątek, 15 maja 2015

Ogromny Haul kwietniowy

Dzisiaj zapraszam Was na haul kwietniowy. Jednak nie będzie to taki zwykły haul to będzie prawdziwe "holisko". W marcu kupiłam tylko jedną książkę i może dlatego postanowiłam zaszaleć w kwietniu. No nie wiem, ale sami powiedzcie czy można przejść obojętnie obok takich książkowych okazji? Mi się wydaje, że nie. Oczywiście, jak czytam Wasze blogi to z podziwem przyglądam się Waszej współpracy w wydawnictwami, aż ślinka cieknie na te wszystkie nowości. Jednak ja jeszcze nie zyskałam takich możliwości, dlatego też posiłkuję się promocjami, ponieważ kocham książki w każdej ilości. Nie przedłużając, przechodzę do konkretów. Pierwsza okazja na owocne łowy pojawiła się w TESCO. Na dziale wyprzedaży wypatrzyłam następujące książki za 3,50 zł:
  1. "Stieg Larson. Mężczyzna, który odszedł za wcześnie"- Barry Forshaw
  2. "Rzeki Hadesu"- Marek Krajewski
  3. "Nie mów nikomu"- Harlan Coben
  4. "Między Nami"- Małgorzata Tusk

Następna pokusa, niestety pojawiła się podczas przeglądania instagrama. Zauważyłam u innych blogerek książkowych, że empik na swojej stronie internetowej rozpoczął wyprzedaż. No i w tym przypadku poleciało zamówienie na 6 pozycji:

  1. "Chemia Śmierci"- Simon Beckett
  2.  "Klan Czerwonego Sorga"- Mo Yan
  3. "Dziunia"- Anna M. Nowakowska
  4. "Świat Królowej Marysieńki"- Kornelia Stepan
  5. "Chwile, które nie znamy, opowieść o Marku Grechucie"- Marta Sztokfisz
  6. "Chce się żyć"- Maciej Pieprzyca
Po szaleństwach empikowych, napadłam ponownie na Tesco i zakupiłam:

  1. "Kroniki Klary Schulz- Sprawa Pechowca"- Nadia Szagdaj
  2. "Nędznicy"- Wiktor Hugo
  3. "Niedziela nas Sekwaną"- Susan Vreeland
Dwie ostatnie pozycje dorwałam za 3,50 !!

A na koniec oczywiście porwało mnie również szaleństwo biedronkowe i musiałam, naprawdę musiałam posiadać tą całą kolekcję:
  1.  "Duma i uprzedzenie"- Jane Austen
  2.  "Północ i Południe"- Elizabeth Gaskell
  3.  "Opactwo Northanger"- Jane Austen
  4.  "Rozważna i romantyczna"- Jane Austen
  5.  "Panie z Cranford"- Elizabeth Gaskell
I to by było na tyle. Bardzo imponująco wygląda ten stosik. Zaszalałam w kwietniu. W maju obiecuję 

9 komentarzy:

  1. Piękny widok <3
    U mnie w Tesco nie ma w ogóle książek... Jedynie stoisko z gazetami... Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę były w Tesco książki za 3.50? Głupia ja, nie zauważyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Były ale na dziale wyprzedażowym, na którym są wszystkie różne różności. Trzeba mieć oczy dookoła głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra, a ja nie zauważyłam tych wyprzedaży za 3,50. No jak nic muszę w nowe okulary zainwestować bo ślepnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. W Tesco zawsze znajdzie się ciekawe książki za niską cenę :D
    Angielski ogród z Biedronki widzę. Także się zaopatrzyłam we wszystkie, które były dostępne :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książek! Cudowne po prostu! Też uwielbiam książki, jednak te współprace na razie coś słabo mi idą, chociaż jedną z autorką udało mi się zawrzeć, więc podobnie jak Ty, posiłkuję się promocjami. :D
    Pozdrawiam
    A. :)

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za 3,50?! :O Mam rzut beretem do Tesco, ale to chyba jakieś słabe Tesco, bo nie widzę tam nic ciekawego, kilka ksiązek na krzyż, a do tego same młodzieżówki :( Zazdroszczę, zwłaszcza „Nędzników”, koniecznie muszę gdzieś dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja 40 pozycji mam co miesiąc, więc to nie jest jakoś ogromny :`D Kolekcje z Biedry mam, tylko "Północy i Południa" nie upolowała. 3,50 za "Nędzników" to naprawdę świetna okazja! Widzę też wiele pozycji, którymi bym nie pogardziła ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coben <3 Becketta też chciałabym przeczytać, a na biedronkowe nowości się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń