sobota, 2 maja 2015

WYNIKI ROZDANIA KSIĄŻKOWEGO

I już po wszystkim. Pierwszy konkurs na blogu dobiegł końca. Niestety co dobre szybko się kończy. Podsumowując w rozdaniu wzięło udział ponad 30 osób. Dzięki Wam dowiedziałam się o wielu ciekawych książkach, które na pewno prędzej czy później wpadną w moje łapki. Miałam również okazję poznać Was i wasze blogi. Na pewno będę teraz częściej do Was zaglądać. Chciałam jeszcze bardzo podziękować za tak liczny udział w konkursie. A teraz przechodzimy do meritum sprawy. Zwycięzce wylosowałam wczoraj, jako sierotka został wydelegowany Pan Jeszcze Niepoślubiony, który dzielnie pomógł przy wyłanianiu szczęśliwego losu. I tak oto pierwsze rozdanie książkowe na blogu Eksperyment Życie wygrała "Zjadam Skarpety". Gratuluję i już spieszę ustalać szczegóły przesyłki. 
Pozdrawiam Danusia

4 komentarze:

  1. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy! I oby książki się spodobały :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń