czwartek, 17 września 2015

Zaadoptuj książkę

Drodzy mili,podczas porządkowania biblioteczki wpadłam na pewien pomysł. W związku z tym, iż posiadam kilka książek, które poszukują nowego domu, a osobiście nie potrafiłabym wyrzucić żadnej pozycji, dlatego też ogłaszam akcje "Zaadoptuj książkę". Co jakiś czas będę wrzucać posta z książkę dla której chętnie znajdę nowy dom.

Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem napiszesz słowo "chcę", oraz po jaką książkę powinnam teraz sięgnąć i dlaczego. W dniu 30.09. wybiorę jedno osobę, która zaciekawi mnie swoją rekomendacją i która przygarnie poniższą pozycję. Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie mnie na facebooku o TU


Dzisiaj szukamy domu dla "Dziecko gwiazd Atlantyda" Michaliny Olszańskiej

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się :)
    Chcę :)
    Chciałabym polecić książkę "Lawendowy pokój" Niny George. Jest to książka, którą powinna przeczytać każda osoba, która nie może uporać się lub nazwać swoich uczuć. Z każdej strony wylewa się mądrość, momentami miałam odczucia jakby autor mówił o mnie, moich rozterkach, problemach, jakby mnie znał i potrafił wejść do mojej duszy. Nikt z nas nie wie co nas czeka, a czasami decyzje podejmowane w bólu zaważają na całym naszym życiu. Później, aby sobie uświadomić i dojść do porządku dziennego, zacząć rozróżniać uczucia i aby wyzbyć się żalu potrzeba dużo długich lat.
    Pozdrawiam Sylwia
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń