wtorek, 20 października 2015

Haul Haul Haul

A dzisiaj to co tygryski lubią najbardziej czyli zakupy książkowe z września i października. Jak tak sobie teraz patrzę na ten cały stos, to muszę przyznać, że poszalałam w ostatnim czasie. Nawet nie wiem ile książek widnieje na tym stosie. Wiem jednak to, że część z nich to pozycje nowe, a część to książki używane. Nie przedłużając, przechodzę do prezentacji.

Jako że jestem wielką fanką kryminałów, postanowiłam zakosztować w twórczości Katarzyny Bondy. "Pochłaniacz" zakupiony w księgarni internetowej, natomiast "Okularnik" to okazja biedronkowa za ok 26 zł.


Moje dwa używane łupy, z tego co pamiętam to po 10 zł sztuka. W książkach Browna zasmakowałam przez przypadek, wygrzebując kiedyś w Biedronce "Kod Leonarda da Vinci" za dychę.


Wydawnictwo Marginesy skusiło mnie promocją w empiku i każda z tych książek kosztowała mnie 15 zł. Nie znam autora, jednak historia bardzo jest w moim klimacie. 

Coben moja miłość, oczywiście zaraz obok Mroza. Wiem, wiem że to może nie jest literatura wysokich lotów, ale autor jest mistrzem zawikłania fabuły. Na poniższym zdjęciu oczywiście egzemplarze używane za 10 zł sztuka.

Bardzo spontaniczny, nieplanowany zakup. Udało się zakupić za 15 zł szt. oczywiście używane. Nie mam kompletnego pojęcia o czym są. Pomożecie? Czytaliście? Podzielcie się swoją opinią.

Długo się zastanawiałam nad "Znalezione nie kradzione", ale dopiero promocja w biedronce przyśpieszyła moją decyzję

Nie znam, nigdy nie czytałam żadnej książki tego autora. Zakup dokonany w Empiku za 7,50 zł za sztukę. Przyznam się, że skusiła mnie cena, gatunek oraz pochlebne artykuły jakie powstały po śmierci Hennig'a Mankell'a

A na koniec stos 10 książek z Merlin.pl. Był środek nocy, była promocja a ja nie mogłam spać i tak się jakoś stało. Na swoją obronę pragnę dodać. że najtańsza z nich kosztowała 0,99 zł a najdroższa 17 zł. Wszystkie książki w sumie wyniosły mnie 80 zł.

I tak oto prezentuje się mój haul wrześniowo- październikowy. Dużo? Mało? Co byście chętnie przygarnęli? Jeśli chcecie być na bieżąco z promocjami książkowymi, z których ja korzystam to zapraszam Was na mój INSTAGRAMA o TU oraz na Facebooka TU.,

PS. Właśnie zamówiłam "Zaginięcie" Remigiusza Mroza.

3 komentarze:

  1. Ile książków :) Chętnie podprowadziłabym Ci Bondę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Niespokojnego Człowieka. Mankell'a proponuje jednak zacząć od pierwszego tomu serii. :)

    OdpowiedzUsuń