niedziela, 14 lutego 2016

Haul 2016 #1

Przed chwilą zerknęłam, na to kiedy ostatnio pokazywałam Wam moje zakupy książkowe i aż chwyciłam się za głowę. Praktycznie od końca października ubiegłego roku nie wspominałam ani słowa o moich nowych łupach. Czas najwyższy się zmobilizować, bo przecież przez ten cały okres nie hamowałam przed nabywaniem kolejnych tytułów. Zerkając na poniższe zdjęcia, stwierdzam że tym razem w przeważającej większości były to książki używane, upolowane za grosze na bibliotecznej wyprzedaży, ale także na książkowych grupach facebookowych.



Oto moja zdobycz w całej okazałości

Oczywiście nie obyło się bez dalszego kolekcjonowania dział Harlana Cobena

Poniżej egzemplarze upolowane na bibliotecznej wyprzedaży. Całość nie kosztowała mnie więcej niż 20 zł


A tutaj książki z biedronki i pierwsza część kolekcji Sparksa


Dzięki mikołajowej wymianie książkowej moja biblioteczka wzbogaciła się o dwie nowe pozycje


Dzięki uprzejmości wydawnictwa SQN w ciekawy sposób wzbogaciłam swoją wiedze książką Małe wielkie odkrycia


A tu jeszcze jedna zakupiona biblioteczna książka




I tak prezentują się moje książki z pierwszego haulu zakupowego tego roku. Co o nich myślicie, czytaliście którąś z nich?

3 komentarze:

  1. ,,Triumf owiec" czytała moja ciocia i była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, "Lolita". Sama na nią poluję, w jakimś ładnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Cobena, ostatnio skolekcjonowałam całą kolekcją z Myron Bolitar :)

    OdpowiedzUsuń