piątek, 15 kwietnia 2016

Haul #2.2016

Nie jestem dobra w chwaleniu się swoimi zdobyczami książkowymi. Dlatego też posty tego typu nie pojawiają się u mnie często. Pomijam również fakt, iż mam okresy w których kupuję więcej książek ale także okresy, w których nie kupuję ich prawie wcale. Zależy od sytuacji i nadarzających się okazji. Nie przedłużając, przechodzę do moich łupów.


Dzięki promocji wydawnictwa Świat Książki udało mi się zgarnąć kilka pozycji Lisy See. Z tego co pamiętam chyba żadna z nich nie była droższa niż 10 zł.
  • "Chińskie lalki"
  • "Marzenia Joy"
  • "Dziewczęta z Szanghaju"

Poniżej zestaw książek używanych, które ostatnio udało mi się zakupić na facebooku
  • Bonda Katarzyna- "Sprawa Niny Frank"
  • Schmitt Eric Emmanuel- "Przypadek Adolfa H"
  • Eco Umberto- "Cmentarz w Pradze"

 Dwie kolejne książki "starego" dobrego Remigiusza Mroza
  • "Parebellum"
  • "Przewieszenie" 


Kolejne pozycje to dary losu. Jedna od wydawnictwa Amber druga natomiast to prezent powitalny za przystąpienie do Klubu Książek Kobiecym Okiem
  • Fitzek Sebastian- "Pasażer 23"
  • Caspari Sofia- "W krainie kolibrów"

 I ostatnie łupy zakupione również na jakiś promocjach i wyprzedażach
  • Brown Dan- "Inferno"
  • Yan Mo- "bum!"
  • Cabre Jaume- "Głosy z Panamo"
  • Dukaj Jacek- "Lód I"

I oto wszystkie moje zdobycze. Czy z którymiś z nich mieliście już do czynienia? Czy którąś z książek polecacie mi najpierw przeczytać?

1 komentarz:

  1. Jak dużo książek ♥ Nie czytałam żadnej z nich. Słyszałam dużo pozytywnych opini o "W krainie kolibrów". Obserwuję i czekam na recenzje :)

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń