wtorek, 26 kwietnia 2016

Konkurs # 1.2016

Super, w końcu się doczekałam i mogę ogłosić rozpoczęcie konkursu. Jako, że lubię się dzielić z ludźmi ciekawą literaturą, zawsze jak mam możliwość zakupu dodatkowego egzemplarza książki dla Was, zbytnio się nie waham. Tym razem zakupiłam dla Was "Inferno" Dana Browna, którego recenzję możecie przeczytać o TU. Bardzo ładne wydanie w twardej oprawie, na pewno będzie cudownie prezentować na półce w domowej biblioteczce. Nie przepadam za specjalnie skomplikowanymi konkursami, dlatego też moje zasady będą krótkie i przejrzyste.


  1. W komentarzu pod tym postem napisać jedynie dwa słowa "biorę udział", imię lub nick oraz adres e-mail
  2. Polubić moją stronę na facebooku TUTAJ
  3.  
    Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujecie mnie na blogu i instagramie. Konkurs trwa do 10.05.2016. Następnego dnia wylosuję jednego zwycięzcę a wyniki zamieszczę na blogu.
    Zapraszam do zabawy 
     

8 komentarzy:

  1. Biorę udział :)
    Agata
    a.petyniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział:) Joanna Anastazja
    sirjasiek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :-)
    Karriba
    karriba.mikela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział
    Homoturisticus
    joane.lenart@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    agnieszkakorkus@interia.pl
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział
    dorota
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    peszek
    mampeszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń