poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Pokoloruj mi świat. #kolorowanka SQN

Jak dziś pamiętam, jak za dzieciaka  moją wielką pasją było malowanie. Nawet kilka sukcesów zanotowałam na swoim koncie. Jednak rzeczywistość dnia codziennego wyparła moją miłość do tworzenia. Szczerze powiedziawszy nawet zapomniałam o tym, co kiedyś sprawiała mi przyjemność. W stanie takim trwałam, aż do momentu kiedy różnego rodzaju wydawnictwa zaczęły masowo wydawać kolorowanki dla dorosłych. Może nie jest to szczyt moich twórczych aspiracji, lecz mogło być w miarę możliwości jego namiastką. Nie poleciałam jednak jak na skrzydłach do księgarni, by zakupić swój pierwszy egzemplarz kolorowanki. Chodziłam natomiast, zastanawiałam się, analizowałam, która będzie dla mnie najlepsza i nie mogłam się zdecydować. Z pomocą przyszło mi na samo wydawnictwo SQN, oferując do przetestowania kolorowankę "Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie." Odkopałam swoje stare kredki, dokupiłam nowe i ruszyłam w podróż dookoła świata.

Na kartach kolorowanki znajdziecie takie miejsca jak Most Karola z Pragi, Egipskie piramidy, Hagia Sophia czy wiele, wiele innych. Każdy z Was może odwzorować je kropka w kropkę, ale także stworzyć całkiem nowe kompozycje kolorystycznie. Co tylko wyobraźnia na papier przyniesie.


Kolorowanka SQN charakteryzuje się dużą szczegółowością obrazów, dzięki czemu finalne dzieła mogą wyjść naprawdę zachwycająco. Biorąc ją po raz pierwszy do ręki miałam jednak obawy, że dwustronne zadrukowanie, spowoduje, iż kolory, będą najzwyczajniej przebijać, co może utrudniać dalszą zabawę. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca, ponieważ wydawnictwo stanęło na wysokości zadania i zastosowało w kolorowance gruby, dobrej jakości papier.


Jeśli jeszcze zastanawiasz się nad kupnem swojej pierwszej kolorowanki a może szukasz kolejnej to mogę z czystym sumieniem polecić Ci tą. Dzięki niej stworzysz prawdziwe dzieła sztuki a i stosunek ilości powierzchni do zakolorowania oraz ceny jest całkiem przystępny.

Kolorowanka do nabycia o TUTAJ

2 komentarze:

  1. Właśnie szukam jakiejś ciekawej kolorowanki i myślę że ta nadaje się idealnie :)
    Justyna z Livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiejś ciekawej kolorowanki i myślę że ta nadaje się idealnie :)
    Justyna z Livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń